lørdag 18. august 2012

Bokbrunsj (8) med Rosa Elefanter

Hei

Nå er det lenge siden jeg har hatt et bokbrunsj bilde og da passet det fint og ha et i dag.Jeg holder på å lese Rosa elefanter av Karin Brunk Holmqvist og jeg koser meg med den, og så langt er den minst  like herlig som de foregående bøkene hennes!


Hva er vel bedre enn å bruke en Lørdagsformiddag til å nyte en hjemmelaget lavkarbo pizza, et glass pepsi max og sist men ikke minst en GOD BOK.

Gled dere til det er deres tur til å lese boken!

HA EN RIKTIG GOD HELG!



14 kommentarer:

  1. Tror ikke noe er bedre, jeg ;) Ønsker deg en deilig helg med masse leseglede, klem fra Anette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det,Anette! Ha en fin helg du også, klem fra meg:-)

      Slett
  2. Få ting er så koselig som en god bok sammen med et godt måltid :)
    Lenge siden jeg har laget lavkarbo pizza nå, kanskje en idé til lørdagsmat!

    SvarSlett
    Svar
    1. Lavkarbo pizza er skikkelig godt:-) Ønsker deg en fin lørdag:-)

      Slett
  3. herlig ! åssen lager man lavkarbo pizza ?
    gu' som eg gler meg til å lese rosa elefanter :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er herlig:-) Satser på at jeg får lest den ferdig i løpet av morgendagen!

      Slett
  4. Hei! Ser at du også liker Karin B. Holmqvist. Kjølige 8 grader i Finnmark i dag, så jeg har også kost meg inne med Rosa elefanter. Fornøyelig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg digger bøkene hennes og denne er intet unntak. Gleder meg til å lese boken din som kommer ut i neste måned også. 8 grader var ikke så mye og da er det godt å kose seg inne med en god bok.

      Slett
  5. Det så herlig ut. Her stod forresten pizza på lørdagsmenyen så nå er jeg veeeeldig mett ;)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å lese mer om den boka - håper du har planer om å skrive om den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada,satser på å få lest den ferdig i løpet av morgen dagen og jeg får se om jeg klarer å skrive en omtale allerede i morgen.

      Slett
  7. Fikk lyst på pizza:) Så bare herlig godt ut og hørtes veldig koselig ut:) Kos deg videre Beathe:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord om du har vært her inne, da blir jeg kjempeglad!