torsdag 5. juli 2012

Gjestebloggen: Victoria om Justin Bieber


«Aldri si aldri.» «Alt om Justin Bieber» er fortellingen om YouTube-fenomenet - det aller største idolet for millioner av tenåringer verden over.



For et par uker siden dumpet boken "Alt om Justin Bieber" opp i postkassen vår fra Gyldendal og Victoria gliste som det skulle vært selveste julekvelden.
Hun brukte ikke lange stunden på å lese boken og her er hva hun syntes: En veldig bra bok med mange fine og fargerrike bilder og endel artige historier om Justin. Boken inneholder også en del fakta både fra barndommen hans og fra nåtiden.
Det var en Quiz bakerst i boken og Victoria klarte å svare riktig på alle spørsmålene og hun ville naturligvis teste mor`s kunnskaper om dette fantastiske youtube-fenomenet Justin Bieber og jeg svarte faktisk riktig på mange spørsmål så noe har jeg da vitterlig snappet opp jeg også.


Boken er helt ideell for barn og unge som liker fenomenet Justin Bieber og kan absolutt anbefales!

Min datter er en Justin Bieber-fan og jeg må jo innrømme at det er noe med denne unge gutten og har ikke problemer med å forstå at mange unge jenter liker han.
Victoria & meg skal selvfølgelig bestille billetter til konserten hans i April neste år og jeg kjenner at jeg gleder meg faktisk  til det. Her er det vel ingen tvil om at Victoria liker Justin Bieber.



Forlag:Gyldendal
Tittel:Alt om Justin Bieber
Utgitt:2012
Sideantall:79
Inngår i serien:Alt om
Kilde:Mottatt fra forlaget





6 kommentarer:

  1. Så bra hun likte boken :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det og håper dagen din har vært fin:-)

      Slett
  2. Fin omtale:)
    SV;Så fint å høre at det går ann å melde seg på litt etter. Hender noen ganger jeg glemmer å poste osv. Har before I fall i bokhylla mi,men har ikke fått lest den ennå. Men har hørt mye fint om den!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Nina, Ha en fin kveld:-)

      Slett
  3. Så faktisk en dokumentar om Justin Bieber her en dag, var fascinerende og litt morsomt å se:) Skjønner også hvorfor han er populær, han er jo en sjarmerende gutt:)Selv likte jeg Backstreet Boys..rødme rødme, hehe, en gang i tiden:) Flott anmeldelse:) Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Backstreet boys likte jeg også.. hihi.. Ønsker deg en finfin kveld, Isabella:-)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord om du har vært her inne, da blir jeg kjempeglad!