tirsdag 12. juni 2012

Top Ten Tuesday -Top Ten Books I'd Recommend As Good Beach Reads




På dagens Top Ten Tuesday som er en ukentlig meme fra bloggen The Broke and The Bookish skal vi lage en liste over hvilke bøker som er grei å lese på stranden.

 Top Ten Tuesday is a meme hosted by the blog The Broke and The Bookish and todays topic is which Top Ten books I`d recommend as a good beach read.

 1.- 3. Carole Matthews

 Slinger i brudevalsen - For better, for worse


Elsker, elsker ikke - with or without you


Veien til lykke - The sweetest taboo


4.-6. Cecelia Ahern
 Et sted i nærheten - A place called here


Dagbok fra i morgen - The book of Tomorrow


Om du kunne se meg nå - If you could see me now


7. Cèlestine Vaìte -  Laken, løk  og Kokosmelk - Frangipani


8. Kristine Storli Henningsen - I skyggen av store trær ( This one is only in Norwegian by an Norwegian Author )



9. Karin Brunk Holmqvist - Røde elefanter ( This one is in Swedish or Norwegian by an Swedish Author )


10. Sophie Kinsella -   Jeg har nummeret ditt - I`ve got your number





HAVE A NICE DAY AT THE BEACH

What do you Top Ten list look like?

6 kommentarer:

  1. Her ser det ut til å være mange gode tips :) Noterer ned. Listen min vokser og vokser

    SvarSlett
    Svar
    1. Puh... ja,leselister og ønskelister blir lengre og lengre...den kjenner jeg til;-)

      Slett
  2. Flott liste!:) Mange jeg kunne tenkt meg å ta med meg på stranda:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det og ha en fin dag du også:-)

      Slett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen før du går