onsdag 27. juni 2012

Gjestebloggen: Patrick om Em`s største stjerner!



Den 8. juni ble EM i fotball 2012 blåst i gang, og livet til fotballfans over hele Europa er snudd på hodet i tre uker til ende. Denne boka gir enda mer glede av kampene. Her kan du lese om 32 av de største profilene, som for eksempel Van Persie, Nani, Sneijder, Iniesta, Pirlo, Buffon, Rooney, Zlatan, Sjevtsjenko og Ronaldo. 
Med intervjuer, statistikker, fakta og quiz.

For et par uker siden ble jeg forespurt av Gyldendal forlag om jeg ville ha tilsendt et eksemplar av denne fotballboken, jeg er ikke noen ihuga fotballfan så jeg var ikke tenkt å si ja, men min sønn på 19 år gnidde seg i hendene, denne boken ville han gjerne ha. Noen dager senere dukket den opp i postkassen til Patrick`s store fornøyelse. Nå er boken lest og Patrick var superfornøyd. Dette er en super bok for fotballinteresserte for den inneholder fyldig informasjon om noen av de beste spillerne i Europa og en god del fakta og historie. Det finnes en liten Quiz på slutten av boken hvor en kan teste sine kunnskaper,den innehar også mange  fargerike og fine bilder.
Dette er dermed en ypperlig bok for barn og ungdom.
ANBEFALES!





Forlag:Gyldendal
Tittel:Em`s største stjerner
Utgitt:2012
Sideantall:78
Inngår i serien: Alt om
Kilde:Mottatt fra forlaget





4 kommentarer:

  1. Så bra du har en sønn som tok saken:) Fin anmeldelse, men ikke en bok jeg kommer til å lese. Grunnen er jo at fotball er ikke helt min ting:) Helst unngår jeg det så langt det rekker:) Ønsker dere en flott dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har bladd litt i den selv også, helt grei bok etter min mening men ikke en bok man velger om man ikke er interessert i fotball;-) Ha en fin dag videre:-)

      Slett
  2. Ser ut som en super bok for fotball interesserte

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen før du går