fredag 1. juni 2012

Fremtidige favoritter # 11- Oppfølgerversjonen

Vi skriver Juni måned og det er Fredag, det betyr at det er tid for en ny omgang med Fremtidige favoritter som en en ukentlig spalte fra BOKELSKERINNEN.Det hele går ut på å fortelle om bøker som du venter på skal bli utgitt, eller du kan fortelle om bøker som du har stående i bokhyllen men som du enda ikke har lest.
Denne gangen skal jeg ta "Oppfølgerversjonen" etter å ha blitt inspirert av flere andre som har gjort det samme,JEPP en skikkelig "hermus" med andre ord.

  • Days of Blood & Starlight er tittelen på oppfølgeren til Daughter of Smoke & Bone( Mørk Engel )

Denne kommer ut i November i USA

In this stunning sequel to the highly acclaimed Daughter of Smoke and Bone, Karou must come to terms with who and what she is, and how far she'll go to avenge her people. Filled with heartbreak and beauty, mysteries and secrets, new characters and old favorites, Days of Blood and Starlight brings the richness, color and intensity of the first book to a brand new canvas

Dette er egentlig en sjanger som ligger utenfor det jeg leser til vanlig og jeg hadde nok aldri kjøpt den første boken ( Mørk Engel )selv, men takket være en konkurranse forlaget hadde på facebook hvor jeg var så heldig å  vinne denne herligheten av en bok  så fikk jeg lest den og nå kan jeg nesten ikke vente til oppfølgeren kommer!


 
  • Två gånger är en vana ( på Svensk vel å merke ) heter oppfølgeren til  Et lite sidesprang av Denise Rudberg

 Under mellandagarna sker ett märkligt överfall, riktat mot en av de anställda vid det välrenommerade investmentbolaget The Chinese Wall. Offret återfinns dagen efter, mycket svårt skadad. Uppenbarligen har förövaren varit ute efter att döda. Brottet är extremt hårdbevakat av media, och polisen blir snart varse att The Chinese Wall inte bara är ett lämpligt firmanamn utan också ett begrepp för hur alla inom företaget blockerar informationsflödet till omvärlden. Det är omöjligt att få till ett enda vittnesmål som kan leda utredningen vidare.

Jeg gleder meg veldig til denne boken kommer ut på norsk, men når det skjer aner jeg ikke.

 HAR DU LYST TIL Å VÆRE MED ELLER HAR DU LYST Å SE ANDRE SINE FREMTIDIGE FAVORITTER SÅ KAN DU GJØRE DET HER.

 

8 kommentarer:

  1. Det er mange som venter på Days of Blood and Starlight, men det er kankje ikke så rart? :) Ha en fin fredag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, er nok mange som gleder seg til den kommer. Ha en fin fredag du også:-)

      Slett
  2. Gleder meg til begge disse bøkene jeg også, men må få lest "Et lite sidesprang" først for den er ikke lest:) Har jo lest omtalen din, så den er alt notert ned:) Ha en flott fredagskveld (skrev først torsdag...henger visst litt etter på dagene) Beathe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Isabella:-) Ha en fin fredagskveld du også:-)

      Slett
  3. Det er helt greit å herme på denne måten, synes jeg :) Jeg er nok en av få som ikke har lest "Mørk Engel" enda, selv om jeg fikk boken på forskudd da jeg var i USA i fjor. Jeg har så høye forventinger til den at jeg nesten er litt redd for å bli skuffet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi,men du må jo få lest den så du får bare skru ned forventingene dine og lese i vei;-) Kos deg masse der borte:-)

      Slett
  4. Oppfølgere ventes alltid på med spenning!
    Jeg har ikke lest noen av disse bøkene, så må først lese første bok :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er helt sant og jeg kan anbefale begge bøkene:-)

      Slett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen før du går