torsdag 28. juni 2012

Boktema hos Anette - Min favoritt blant utenlandske bokblogger!


Ukene flyr avsted og det er tid for et nytt boktema, det siste for Juni måned og før sommerferien!
Dagens tema er å fortelle om favoritt bloggen blant utenlandske bokblogger, jeg følger noen blogger men er vel ikke så veldig flink til å besøke dem som jeg kanskje skulle vært. Har et par stykker som jeg er oftere innom enn andre og de vil jeg dele med dere i dag.


"Burgandy Ice" eller Laura Armstrong er kvinnen bak denne flotte amerikanske bloggen og denne er jeg innom minst en gang pr uke. Her finner du mange bokanmeldelser og giveaways blant mye annet.Du kan besøke bloggen hennes ved å klikke på header over her eller trykke på navnet.





The Broke and The Bookish  er bloggen bak den ukentlige "Top Ten Tuesday" listen og den må jeg innom minst en gang pr uke. For å besøke denne bloggen kan du enten trykke på headeren over eller på navnet.





On the Wings of books heter den amerikanske bloggen til Kimerly, en veldig fin blogg som jeg liker veldig godt, både innhold og layout på selve bloggen. Her finner du bokanmeldelser på bøker og mye annet. For å besøke Kimberly kan du enden klikke på navnet eller på den fine header hennes.


Dette var tre av mine utenlandske favoritter og ta gjerne en liten titt hos dem.



12 kommentarer:

  1. Spennende! Bortsett fra Broke and the Bookish har jeg ikke hørt om noen av bloggene før. Takk for tips!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig:-) Alltid kjekt å oppdage nye blogger. Ha en fin dag videre:-)

      Slett
  2. The Broke and the Bookish bruker jeg å lese, men de andre var ukjente for meg. Takk for tips og ha en riktig fin torsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig Astrid Terese og en riktig fin dag til deg også:-)

      Slett
  3. The Broke and The Bookish er den eneste jeg har hørt om her og, men de andre høres interessante ut så jeg skal ta meg en titt. Takk for tips. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig:-) Alltid kjekt å oppdage nye blogger!

      Slett
  4. The Broke og The Bookish er den eneste jeg har hvert innom, så takk for tips:)

    SvarSlett
    Svar
    1. The Broke and the Bookish liker jeg veldig godt og det er alltid kjekt med nye blogger.

      Slett
  5. Så flotte bloggtips, "On the wings of books" var bare helt nydelig :) Klemklem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,den bloggen er veldig fin Anette:-) Mange klemmer tilbake!

      Slett
  6. The Broke and the Bookish var den eneste jeg kjente til:) De andre to var veldig fine, spesielt fine bannere:) skal sjekkes nærmere ut etterhvert:) Ønsker deg en fin helg!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,nydelige bannere på de bloggene. Ha en kjempefin helg du også Isabella:-)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord om du har vært her inne, da blir jeg kjempeglad!