lørdag 5. mai 2012

Nå kan du vinne et signert eksemplar av boken " Si at du lyver" av Silvia Henriksdòttir!

Silvia vokser opp med foreldre og en storebror på Færøyene. På de grønne øyene ligger husradene som perlekjeder langs fjorden, og avstandene mellom stedene er store. Alene og sammen er de fire på reise, men står samtidig fast – i seg selv og med hverandre.
Si at du lyver
er en sterk, personlig fortelling om å vokse opp i de voksnes hule hender. Med humor og nærvær fortelles en historie om barn som mangler språk for de voksnes handlinger, og om en ung kvinne som slåss for å få lov til å være den hun egentlig er.
 

Forfatteren av denne sterke og gripende boken, Silvia Henriksdòttir, har lyst til å gi en av mine lesere et signert eksemplar av boken, så har du enda ikke fått sjansen til å lese denne sterke og personlige fortellingen har du nå muligheten!
 


Det eneste du trenger å gjøre er å gi beskjed i kommentarfeltet under her om du kunne tenkt deg denne boken. Jeg trekker en heldig vinner 
Tirsdag den 8/5
  du kan  melde deg på til og med førstkommende Mandag. AVSLUTTET







32 kommentarer:

  1. Ja takk, det kunne vært fint med den boken.

    SvarSlett
  2. Denne boka kunne jeg også tenke meg og vil derfor være med på din Give away:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei, da er du notert:-) Ha en fortsatt god helg:-)

      Slett
  3. åååh dette er definitivt en bok eg har lyst å lese :D

    SvarSlett
  4. Svar
    1. Da er du skrevet opp på listen:-)

      Slett
  5. Så hyggelig :-) Jeg er med!

    SvarSlett
  6. Kunne veldig gjerne tenkt meg å lese denne boka! :)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  7. Ja takk, eg kunne gjerne tenkt meg denne boka. Du skreiv så fint om den tidligare i eit boktema syns eg å huske, og då fikk eg virkelig lyst til å lese den. Kryssa fingrane :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har skrevet om denne før ja, en bok som gjorde veldig inntrykk! Da setter jeg deg opp på listen:-)

      Ha en fin kveld:-)

      Slett
  8. Ja takk, denne vil jeg gjerne lese,

    SvarSlett
    Svar
    1. Har skrevet deg opp,men fint om du leggre igjen mail adr slik at jeg kan kontakte deg om du skulle være heldig å vinne!

      Slett
  9. Denne kan jeg godt lese!
    Hilsen Monica
    mo-skog@online.no

    SvarSlett
  10. Hei

    Jeg har lest den som biblioteksbok og syntes det var en fantastisk bok. Så jeg henger meg på ønskelisten.

    Ann-Iren
    janitzanniren@gmail.com

    SvarSlett
  11. Så spennende. ;) Jeg fant linken via Bokelskere, og vil selvfølgelig gjerne være med. Hilsen Hanne R
    matpakkemamma[alfakrøll]gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du er med:-)Da noterer jeg deg opp. Ha en fin ettermiddag!

      Hilsen Beathe

      Slett
  12. Jeg vil definitivt være med på denne.
    ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er klart at du skal være med:-) Da er du skrevet opp.

      Ønsker deg en fin ettermiddag:-)

      Hilsen Beathe

      Slett
  13. Svar
    1. Den er grei:-) ha en giveaway til om noen av de bøkene kunne være av interesse Ellen:-)

      Ha en fin ettermiddag!

      Slett
  14. Svar
    1. Er det bokormen som er ute og går? Da er du notert opp vet du:-))

      Slett
  15. Hei! Ja, dette virker spennende. Har aldri lest færøysk før..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hallo:) Da setter jeg deg opp på listen:-)

      Slett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen før du går