mandag 23. april 2012

Verdens bokdag - Jeg gir bort 2 bøker!

AVSLUTTET

I anledning at det er verdens bokdag og med god inspirasjon fra andre bloggere som gir bort bøker i dag, så tok jeg en liten titt i bokhyllene mine! Jeg fant dessverre ikke noen bøker i ulesthyllene som jeg kunne tenkt meg å gitt bort. Jeg har litt "samlermani" og liker å beholde bøkene selv etter at jeg har lest dem så det var ikke lett å finne noen bøker, men jeg fant 2 bøker som jeg har lest en gang og som jeg gjerne vil at andre skal få sjansen til å lese også.

Den første boken jeg har lyst til å gi bort er:

Hun skriver gode krimbøker og har gitt ut to av dem foreløpig, jeg håper det kommer flere.

Den andre boken jeg har lyst til å gi bort er:

En veldig morsom bok, men ikke en jeg kommer til å finne frem igjen og igjen så da er det bedre at andre også får anledning til å få seg en god latter.

Det eneste du må gjøre er å kommentere i feltet under her om hvilken bok du kunne tenkt deg, du kan også være med i begge trekningene om du kunne tenkt deg begge. Jeg trekker vinnerne på Ondag så da kan du være med til og med Tirsdag( imorgen) så sender jeg bøkene før helgen.

Andre bloggere som også har konkurranser i dag er:
Bokelskerinnen
Flukten fra virkeligheten
I Ninas bokverden
Bok-karete
Avenannenverden

Har du tips til flere giveawayer så gi gjerne en lyd i kommentarfeltet.

Ha en fin Bokdag:-)

74 kommentarer:

  1. Hei hei
    Siden jeg er glad i krimsjangeren,så ønsker jeg mg Dødssynd.
    May Holmedal som er på Facebook......Skjønte ikke så mye av de profilgreiene under her jeg :(

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med:). Jeg ønsker meg Dei tek ikkje tran i Texas.

    SvarSlett
  3. Åh, så flott giveaway! Jeg er med og håper så FRYKTELIG at jeg vinner "Dei tek ikkje tran i Texas" :) Stooor klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tenkte faktisk på deg når jeg fant den frem Anette:-)den er jo fryktelig morsom, men jeg vil at flere skal få anledning til å lese den:-) Da er du notert ned vet du:-) Ha en fin bokdag:-)klem

      Slett
  4. Jeg vil gjerne være med i trekningen om begge bøker jeg....er altetende når det gjelder lesing:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei Heidi, da er du notert:-)

      Slett
  5. Eg er med og kunne tenkt meg dødssynd. =) Så koselig, og eg som ikkje ein gong visste det var verdas bokdag før nå. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ante ikke jeg heller, så lærte vi noe i dag også. Ha en fin dag:-)

      Slett
  6. Dødssynd blir førstevalget, smil! Men den andre ser også lun og koselig ut? Så jeg blir gjerne med på begge....

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er helt i orden det vet du:-) Dei tek ikkje tran i Texas er en veldig morsom bok, som tar kort tid å lese.

      Slett
  7. Slenger meg på konkurransene, jeg også! Ha en flott bokdag!

    ingrid.syv@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. takk i like måte, vil du være med i trekningen om begge to da kanskje?

      Slett
  8. Kjempefin giveaway, eg er selvsagt med. Har ikkje lest noen av bøkene så eg vil gjerne vere med i trekningen av begge to :-)

    Ha ein fin mandag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,da er du notert ned på begge:-) ha en fin mandag du også:-)

      Slett
  9. Slenger meg gjerne med i trekningen av boka "dødssynd" :) Hilsen Katja (katjakaij@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med å prøve lykken!
    "Dei tek ikkje tran i Texas" ser ut som ei morsom bok, så jeg ønsker meg den:)

    Ønsker deg en fin uke!:)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!
      Da noterer jeg deg ned på den da. Ha en super uke du også:-)
      Beathe

      Slett
  11. Heisann. :)

    Jeg vil også gjerne være med på lista over de som ønsker seg "Dei tek ikkje tran i Texas". :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Halloen igjen:-)

      Da setter jeg deg på listen der jeg vet du...nå skal jeg inn igjen til deg en tur... må sjekke listen din:-)

      Slett
  12. Jeg ønsker å være med i trekningen om "Dei tek ikkje tran i Texas" jeg også. De bøkene er nokså underholdende.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er de, men fint om du legger igjen en epost slik at jeg kan få tak i den om du skulle vinne:-)

      Slett
  13. Herlig giveaway. Jeg vil være med og ønsker meg Dødssynd. ingrid_troja@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er du notert:-) ha en fin ettermiddag:-)

      Slett
  14. Jeg er med og ønsker meg Dødssynd :-)

    SvarSlett
  15. Jeg vil ha begge bøken jeg ;)
    Krim er favoritten, men humor er aldri feil det heller :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei vet du, da noterer jeg deg opp på begge to:-)

      Slett
  16. Jeg vil være med :-) Jeg ønsker meg Dødssynd.

    Klem, Silje

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt:-) da setter jeg deg opp på den:-)

      Slett
  17. Jeg vil gjerne være med og ønsker meg " dødssynd "

    SvarSlett
  18. Hei! Hei!

    Jeg elsker bøker, og spesielt krim.
    Så jeg melder meg på listen din,
    gjerne på begge bøkene, da det er lenge siden
    jeg leste en morsom bok.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint:-) Da setter jeg deg opp på begge bøkene:-)) Ha en fin kveld:-)

      Slett
  19. Jeg har også lyst til å lese Dei tek ikkje tran i Texas :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er morsom:-) Setter deg opp på den jeg da:-)

      Slett
  20. Jeg ønsker meg Dødssynd. :)

    matpakkemamma(alfakrøll)gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei, da fører jeg den opp:-) Ha en fin kveld:-)

      Slett
  21. Kunne gjerne tenkt meg å delta på begge bøkene, veldig glad i både krim og artige historier :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er kjekt med begge deler, setter deg opp på begge listene jeg da. Ha en fin kveld:-)

      Slett
  22. Hei hei! Det er vanskelig å velge, men bestemte meg for Dei tek ikkje tran i Texas, den hørtes fryktelig morsom ut etter å ha lest litt rundt på nettet! Da er det bare å håpe på vinnerlykke!

    Klem Heidi. heidi_holtan@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!

      Da setter jeg deg opp på den, ja, den var veldig morsom:-) tvi tvi sier vi da:-)

      Slett
  23. Melder meg på :) Jeg heller mot dei tek ikke tran i texas boka:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja,det gjør du:-) Da er du notert:-)

      Slett
  24. Dei tek ikkje tran i Texas ser morsom ut :) *Kryssefingrene*

    SvarSlett
  25. Om det ikke er for sent melder jeg meg gjerne på trekningen om "Dei tek ikkje tran i Texas"

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Neida,ikke for sent enda sp det er notert:-)

      Slett
  26. Jeg er med :D vil gjerne være med i trekningen om "dei tek ikke tran i Texas"

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er du notert:-) Ønsker deg en fin Tirsdag:-)

      Slett
  27. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen av begge bøkene :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  28. Fin giveaway:) Er gjerne med på begge bøkene, siden jeg ikke har lest noen av dem:) Så spennende!

    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da setter jeg deg opp på begge vet du:-)
      Ha en strålende dag:-)
      Klem Beathe

      Slett
  29. Hadde ikke hatt noe imot å få "Dei tek ikkje tran i Texas" :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da setter jeg deg opp på den.-) Ha en fin dag:-)

      Slett
  30. Blir gjerne med i trekningen på begge jeg :)

    SvarSlett
  31. Spennende! Jeg vil være med, og ønsker meg "Dei tek ikkje tran i Texas" :)

    SvarSlett
  32. Jeg vil være med i trekningen av Dei tek ikkje tran i Texas. Jeg har forresten konkurranse på bloggen min i dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei:-) Da får jeg ta en titt innom deg også, tusen takk for tips!

      Slett
  33. Jeg vil være med!BLir med i trekningen om begge ;)
    Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går helt fint det vet du:-) ha en fin kveld:-)

      Slett
  34. dødssynd virket kul :)den vil jeg ha ^^

    baretildritt@hotmail.com

    SvarSlett
  35. (⁀`⁀) ☆ Jeg vil gjerne være med i trekningen
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ på begge jeg,er en lesehest så
    ☆¸.*°•.☆ ☆ er alltid bra med nye bøker og lese
    •°*°•.☆ Ønsker deg en kjempe fin Tirsdags kveld.
    Stor hilsen fra meg Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er grei Monica, da noterer jeg deg ned på begge to. Ønsker deg også en herlig Tirsdagskveld:-)

      Beathe

      Slett
  36. Jeg er gjerne med! Ser ut som spennende bøker!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du ble med:-) Ha en fin kveld:-)

      Slett
  37. Jeg er me, og blir glad uansett hvilken jeg vinner

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen før du går