lørdag 31. mars 2012

Dette har jeg kjøpt og lest av bøker i Mars måned.

Heisann!!

Da har vi lagt Mars bak oss, våren er i anmarsj og påsken står for tur!
 Når det gjelder mine mål for 2012  så går det vel så som så med de forløpig. Jeg har ikke lest så mange bøker som jeg skulle ønske eller som jeg hadde som mål å gjøre. Skal jeg klare målet mitt med å lese 100 bøker i år, må jeg få opp farten litt... hehe... ikke at jeg stresser med det for lesing skal jo være KOS.... men skal jeg følge planen min så ligger jeg vel 5 bøker på etterskudd hittil i år.

Når det gjelder antall bokkjøp pr måned så er jeg som "Bami på glattisen" går på ræv hver enste gang, denne måneden ble intet unntak, så om jeg skal sette det litt på spissen så har jeg vel kjøpt bøker for ut året og vel så det! Kanskje April blir måneden jeg klarer  la være å kjøpe en eneste bok? YEAH RIGHT


Liste over bøker som er lest denne måneden




  1. " En skytsengels dagbok" av Carolyn Jess- Cooke
  2. "Ville hester" av Jeanette Walls
  3. " Si at du lyver" av Silvia Henriksdòttir
  4. "Frihet og fangenskap" av Simona Ahrnstedt
  5. "Glassblåseren av Murano" av Marina Firoato
  6. " Der regnbuen ender" av Cecelia Ahern

    Status for denne måneden er  at jeg har lest 2 bøker mindre enn det som jeg hadde som mål, men jeg er kjempefornøyd for det har vært gode bøker alle sammen og jeg klarer ikke å  velge ut en favoritt denne måneden.



    Bøker kjøpt denne måneden.





    1. "De bortgjemte" av Jørgen Jelstad
    2. "Lavkarbo til hverdags" av  Lenabeatrice 
    3. "Paradis tapt" av  Birger Baug
    4. "Straff" av Birger Baug
    5. "Fasandreperne" Jussi Adler-Olsen
    6. "Der regnbuen ender" Cecelia Ahern
    7. "Fyrvokteren" av Camilla Läckberg
    8. "Havfruen" av Camilla Läckberg
    9. "Tilbake til Tall Oaks" av Kathleen Grissom
    10. " Døden ved vann" av Torkil Damhaug

    Den siste boken fikk jeg til kun 29,-kr på bokklubben så da MÅTTE jeg bare ha den også, da hadde jeg allerede laget montasjen og dermed er ikke den med i bilderammen over ( om noen fikk DET med seg liksom;- )
      Da står det påskekrim på bokprogrammet for den kommende uken, og deretter vet jeg faktisk ikke hva jeg kommer til å lese, og jeg skal se etter hvilke bøker som kommer ut i April og som jeg kunne tenkt meg, men dette kommer i et innlegg for seg selv.

      Har også fått en  pen stabel med bøker fra ulike forlag denne måneden også så det begynner å bli en god bunke av bøker som ikke er lest, så mye godt lesestoff blir det fremover også. JIPPI!


      Da ser jeg fremover mot April måned med enda flere herlige stunder med  gode bøker.



        Ingen kommentarer:

        Legg inn en kommentar

        Legg gjerne igjen noen ord om du har vært her inne, da blir jeg kjempeglad!