torsdag 29. mars 2012

Boktema hos Anette : Min Påskelektyre 2012


Det er Torsdag og dermed er det på tide med et nytt Boktema hos Anette i Anettesbokboble.
Denne uken vil Anette at vi skal skrive om hvilke bøker vi har planer om å lese  denne  påsken.
Selvfølgelig blir det krim, men om jeg får lest alle disse gjenstår å se for det er mamma-påske og da må jeg jo gjøre litt andre ting enn å lese også. Jeg skal i hvertfall begynne på "Straff", men den har vel 250 sider så den er nok lest ut på en dag, så godt jeg har mange bøker å velge mellom.


 Den største straffen


Straff


Paradis tapt


Død sjel



Hvilke bøker skal DU lese denne påsken? Har du lyst å være med på ukens boktema så kan du gjøre det her.



20 kommentarer:

  1. Spennande bøker, kose deg med dei i påska! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, det skal jeg virkelig:-))

      Slett
  2. Det så ut som du vil få en spennende bok-påske :-) Det er fint å ha en "unnskyldning" til å få lest litt! Jeg skal være sammen med masse familie i påsken, men satser likevel på at der skal bli muligheter til å lese innimellom :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det tror jeg også:-) Håper du finner tid til å få lest litt i påsken du også:-)) Ha en fin dag:-)

      Slett
  3. Her var det mange spennende bøker. Den største straffen er jeg litt spent på. :)

    God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det og i like måte:-))

      Slett
  4. Død sjel har eg høyrt om tidligare og den største straffen har eg sjukt lyst til å lese!! =) Ser ut som fine bøker. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, jeg er også spent på disse, glder meg til å komme i gang-))

      Slett
  5. Spennende liste, har ikke lest noen av dem:)
    "Paradis tapt" ble jeg skikkelig nyskjerrig på. Håper å få høre mer om den:)Ønsker deg en super videre fin torsdag!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Paradis tapt er andre bok i serien, men vet ikke om man MÅ lese de i rekkefølge, men jeg kommer til å gjøre det.Det kommer nok en bokanmeldelse på den når jeg har lest den. Ha en fin dag videre du også:-)

      Slett
    2. Da skal jeg komme å lese omtalen:) Liker å begynne med første bok av forfatterene, så da får jeg nok tak i den først. Men blir nok ikke med det første siden leselista er så lang allerede:)Ønsker deg en riktig koselig påske!:)Klæm!:)

      Slett
    3. Ja,listene blir lange etterhvert. Ha een riktig fin påske:-)) klem

      Slett
  6. Det går i krim her også ja :-) Jeg har ikke lest noen av disse, men jeg veldig nysgjerrig på Birger Baug.

    Ha en super kveld,Beathe :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg til å lese bøkene hans:-)) Ha en fin kveld du også:-))

      Slett
  7. Flott leseliste :) jeg skal også lese birger baug sin bok eller rettere sagt holder på med den:)

    Ha en flott påske!
    SV;hehe,det burde du:) Det jeg har lest av dødslekene hittil er kjempe bra:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det:-) Ha en fin helg:-)

      Slett
  8. Spennende valg, Beathe!! "Paradis tapt" er faktisk fra mine kanter. Har ikke lest den enda, men den står på lista. God helg og klem fra meg til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi,så spennende:-) ha en fin helg Anette:-))klem

      Slett
  9. Lurt å ha et utvalg av bøker i påsken,
    ser ut som du kommer til å få noen dager i spenning :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja,i år blir det spenning :-) Ha en fin påske

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord om du har vært her inne, da blir jeg kjempeglad!