lørdag 17. mars 2012

BokBrunsj # 1

 

Etter å ha blitt inspirert av Anette og  andre sine Bokfrokost bilder ved flere anledninger så starter jeg idag opp med BokBrunsj bilder og planen er å legge ut slike bilder hver Lørdag fremover.





 Dagens BokBrunsj meny består av " En skytsengels dagbok" av Carolyn Jess- Cooke
  • Nystekte mini baguetter med Skinke,tomat,agurk & Majones
  • kokt egg
  • Pukka "Love" te
  • Pepsi Max 
  • Noen sjokoladebiter ( Det er jo Lørdag )


Da vil jeg ønske dere en riktig fin helg, i tillegg til en god bok som jeg satser på å få lest ferdig i løpet av helgen skal jeg få med meg Verdenscup avslutningen i både langrenn og skiskyting  også!



2 kommentarer:

  1. Åh, så utrolig koselig å være til inspirasjon. Og bildet var kjempeflott - har ordentlig lyst til å lese boken du holder på med nå :) Ha en superduper lørdag, klem til deg fra meg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er kjempegod og jeg bare syntes det er dumt jeg ikke har hatt anledning til å sitte å lese den i et eneste jafs, men med tre barn så er ikke alltid det en mulighet. Kan absolutt anbefale deg denne. Ha en kjempefin lørdag Anette:-)) klem

      Slett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen en liten hilsen før du går